آژانس تولید محتوای مهرویژن
محتوا مجموعهای از اطلاعات است که سازمانها، شرکتها و افراد، در قالبهای مختلف، از یک گپوگفت غیررسمی گرفته تا تولید ویدیوکلیپ، طراحی کاتالوگ یا برگزاری رویداد، منتشر میکنند. تصویر ذهنی دریافتکنندگان محتوا، بر همین اساس شکل میگیرد؛ ذهنیتی که -مثبت یا منفی- تغییر دادن آن در ذهن دوست، مشتری، سرمایهگذار و… کار آسانی نیست.
بسیاری از صاحبنظران و تحلیلگران کسبوکار بر این باورند که موفقیت یک برند تجاری در گرو طراحی هدفمند و اجرای اصولی «استراتژی محتوا» است و البته این موضوع در خصوص نهادهای دولتی متولی ترویج موضوعی خاص و سازمانهای مردمنهاد که قصد نهادینه کردن مفاهیم علمی، اجتماعی، فرهنگی و… را دارند، نیز صادق است.
«آژانس تولید محتوای مهرویژن» به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت توسعه فناوری مهرویژن، از سال ۱۳۸۷ در زمینه «تولید» و «انتشار» محتوا فعالیت میکند. این مجموعه در همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، اقدام به تولید محتوای ترویجی، اطلاعرسانی و تبلیغاتی و انتشار آن در قالب نشریات، مستندهای ویدیویی، رویدادهای عمومی و… مینماید.
مهرویژن در رسانهها

باشگاه خبرنگاران جوان: حمایت از شرکتهای دانشبنیان توسط مجموعههای فناورانه
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، امروزه با شکلگیری شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها تولید محصولات کلیدی در بخشهای مختلف رونق گرفته است. در همین راستا صندوق نوآوری و شکوفایی بهمنظور تحقق بخشیدن به این امر مهم در کشور به ارائه خدمات میپردازد.
علیرضا صاحبی کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتوگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گفت: در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ حدود ۱۵ شرکت دانشبنیان به صورت پاویون آخرین دستاوردهای خود را عرضه کردهاند تا از این طریق فضای کسب و کار خود را توسعه دهند.

ایسکانیوز: تجاریسازی نوآوریها با تکمیل زنجیره ایده تا بازار
علیرضا صاحبی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان توسعه فناوری در گفتوگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فعالیت این شرکت در زمینه ارائه خدمات توسعه بازار به شرکتهای دانشبنیان و فناور است. در ایران بیش از ۶ هزار شرکت دانش بنیان وجود دارد که بخشی از آنها محصولات و خدمات فناورانه و ارزشمندی را ارائه و روانه بازار کردند.
او افزود: از زمانی که یک محصول تولید و آماده ارائه میشود تا زمانی که آن محصول جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و به سودآوری برسد به برخی حمایتها و پوششها احتیاج دارند…