خبر, نمونه کار مهرویژن

گردهمایی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع غذایی برگزار شد

گردهمایی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع غذایی برگزار شد

نخستین گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت­‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مهرویژن و بومرنگ (شبکه خدمات نوآوری) برگزار شد.

این گردهمایی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ و با هدف شکل‌گیری همکاری‌های فناورانه و حل نیازهای فنی شرکت­‌های تولیدی صنعت غذا و نوشیدنی توسط شرکت‌‌های دانش­‌بنیان و فناور برگزار شد و طی آن صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بزرگترین نهاد حمایت‌کننده از شرکت‌های دانش‌بنیان، انواع تسهیلات حمایتی خود را معرفی کرد.

هدف از برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی را توسعه همکاری‌های تجاری میان تولیدکنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران این حوزه بود. در زمان برگزاری این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت غذایی در کنار شرکت‌های بزرگ این صنعت حضور یافتند و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، با این تولیدکنندگان به مذاکرات تجاری پرداختند.

معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور صنعت غذایی، معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت غذایی، برگزاری پنل کاربرد فناوری‌های دیجیتال در صنعت غذایی و  برگزاری نشست‌های  B۲B از بخش‌های مهم این رویداد سه روزه بود.

در ادامه می‌توانید گزیده‌ای از عکس‌های این رویداد را تماشا کنید:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *