آژانس تولید محتوای مهرویژن
محتوا مجموعهای از اطلاعات است که سازمانها، شرکتها و افراد، در قالبهای مختلف، از یک گپوگفت غیررسمی گرفته تا تولید ویدیوکلیپ، طراحی کاتالوگ یا برگزاری رویداد، منتشر میکنند. تصویر ذهنی دریافتکنندگان محتوا، بر همین اساس شکل میگیرد؛ ذهنیتی که -مثبت یا منفی- تغییر دادن آن در ذهن دوست، مشتری، سرمایهگذار و… کار آسانی نیست.
بسیاری از صاحبنظران و تحلیلگران کسبوکار بر این باورند که موفقیت یک برند تجاری در گرو طراحی هدفمند و اجرای اصولی «استراتژی محتوا» است و البته این موضوع در خصوص نهادهای دولتی متولی ترویج موضوعی خاص و سازمانهای مردمنهاد که قصد نهادینه کردن مفاهیم علمی، اجتماعی، فرهنگی و… را دارند، نیز صادق است.
«آژانس تولید محتوای مهرویژن» به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت توسعه فناوری مهرویژن، از سال ۱۳۸۷ در زمینه «تولید» و «انتشار» محتوا فعالیت میکند. این مجموعه در همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، اقدام به تولید محتوای ترویجی، اطلاعرسانی و تبلیغاتی و انتشار آن در قالب نشریات، مستندهای ویدیویی، رویدادهای عمومی و… مینماید.